FlexMail

Pro malé a střední firmy (Flex-System)

Flexmail je nástroj umožňující designování, generování a tisk dokumentů vysokou rychlostí.
Flexmail umožňuje napojení na Vaše zdrojová data, transformování, čištění, úpravu těchto dat a následně umožňuje vytvořit návrh design výstupu a vygenerovat výstupní soubory.

Jeho výhodou je dosažení vysoké rychlosti a kvality generování a tisku na libovolné tiskárně.
Flexmail je snadno ovladatelný díky jeho intiuitivnímu uživatelskému rozhraní, obsahující ribbony, tipy a triky, kontextovou nápovědu a wizzardy. Velkou výhodou je v podobnosti rozhraní s velmi oblíbeným Microsoft Office, což dopomáhá k rychlé orientaci v nabídkách funkcionalit.

Flexmail je k dispozici ve třech různých edicích, které pokrývají různé požadavky na funkcionalitu. Každopádně výběr z těchto tří verzí není závislý na formátech vstupních dat, požadovaném designu či požadavcích na produkci.





Navštivte náš e-shop

U nás nakoupíte rychle, jednoduše a výhodně!

Vstoupit do e-shopu


Výhody našich služeb

Široký sortiment

Pomůžeme Vám splnit i nejnáročnější požadavky
na moderní kancelář.

Dbáme na kvalitu

Kvalita, rychlost, profesionální přístup - míň od nás nečekejte!

Poradenství a servis

Postaráme se o Vás i Vaše kancelářské pomocníky.

Silné zázemí firmy

Silné zázemí a úplná soběstačnost dokazuje stabilitu firmy.







Aktuality

16. 1. 2019 - Změny tarifů k datu 1.2.2019

Vážení zákazníci,

ZDE jsou aktuální tarifové tabulky, s jejichž pomocí si zaktualizujete tarifovou tabulku ve vašem frankovacím stroji. V podkladech se nachází 3 různé verze tarifových tabulek. Správnou tabulku vyberete dle typu stroje a čísla firmware.

ZDE najdete podrobný návod pro manuální nastavení nových tarifů.

Upozornění:

  • nezapomeňte si z obrazovky frankovacího stroje, bezprostředně po jeho zapnutí, poznamenat číslo firmware vašeho frankovacího stroje (například 11.07.01)
  • aktualizaci tarifové tabulky proveďte až ke dni platnosti nových tarifů, změny se ve stroji projeví okamžitě
  • změnou tarifové tabulky neměníte vaše individuální nastavení v menu "9 pevných hodnot"
  • pokud používáte sw Správce pošty, nezapomeňte si nainstalovat aktualizaci, kterou Vám připraví společnost Tomsystem

více

17. 12. 2018 - Provozní doba ke konci roku 2018

Rádi bychom Vás informovali o provozní době ke konci roku 2018.

více


Kontaktní informace

XERTEC a.s.
Kancelářská technika

Údolní 212/1
147 00 Praha 4

Tel.: 225 004 111
800 100 025
Fax: 225 004 162

E-mail: xertec@xertec.cz