Docházkové systémy – Často kladené dotazy

Pokud nenaleznete odpověď kterou hledáte, obraťte se na náš Help Desk.

Jaké jsou výstupy z docházkového systému?

Data z docházkového systému je možno exportovat do csv, Excel nebo pdf souborů. Software umožňuje vytváření různých pohledů na jednotlivce, skupiny, případně všechny zaměstnance.

Co se stane, pokud bude zařízení odpojeno od elektrické sítě?

Zařízení je vybaveno vlastní pamětí, která drží veškerá uložená data po dobu absence hlavního napájení.

Lze propojit docházkový systém se systémem na otvírání dveří?

Konkrétně modely TA-8015, TA-8025, TA-8035 lze propojit se systémy na otevírání dveří. Karty a čipy používané pro přihlášení u vybraných modelů lze použít také i pro jiná další zařízení komunikující na frekvenci 125 kHz - např. právě pro senzory pro otevírání dveří, které komunikují na dané frekvenci.

Docházkový systém je připojen do elektrické sítě, nebo lze použít baterie?

Současnou a právě prodávanou řadu TA-8000 lze napájet pouze z el. sítě 230V. Doporučujeme vhodné umístění terminálu docházkového systému od el. zásuvky 230V do vzálenosti 1,5 m.

Mohou se uživatelé přihlašovat kartou nebo čipem, který je užíván i pro jiné účely (např. karta na oběd…)?

Ano, je to možné. Podmínkou je, aby karta nebo čip obsahovaly modul RFID (Radio Frequency Identification) o frekvenci 125 kHz. I přesto se může stát, že karta nebude se zařízením komunikovat. Pokud chce mít zákazník jistotu, může nám zaslat jednu kartu a my ji obratem otestujeme na našem zařízení.

Jak se jmenuje program, který docházkový systém spravuje?

Program se jmenuje „Safescan Time attendance a je dostupný ve dvou verzích základní verze TA, která je v rámci zakoupeného výrobku zdarma a je multilicenční - lze jí použít pro více počítačů, tento počet není omezen. Druhá rozšířenější verze TA s označením + , kde je vyšší možnost nastavení (např. možnost plánování) a přehlednější zobrazení (je možné vkládat barvy pro označení jednotlivých procesů).

Je možné vytvářet docházkové grafy?

Přímo v tomto programu nejdou grafy vytvářet, nicméně můžete exportovat data do CSV souboru a potom graf udělat v Excelu. 

Lze umístit docházkový systém venku?

Ne, toto zařízení není určeno pro venkovní instalaci.

Když máme 2 vchody do budovy, a tedy 2 docházkové systémy, je možné poznat, kterým vchodem zaměstnanec přišel (tj. na jakém přístroji se přihlásil/odhlásil)?

Po přidání do sítě je možné v softwaru každé zařízení pojmenovat. Jestliže jsou zaměstnanci správně zalogováni (musí být na obou systémech přihlášeni pod stejným ID kódem), lze snadno poznat, kterým vchodem přišli či opustili budovu. Tak to funguje při jakémkoliv počtu terminálů. 

Dá se ze 2 docházkových systémů vygenerovat 1 výstup pro zpracování dat?

Ano, jde to. Ze softwaru se vygeneruje pouze jeden výstup nezávisle na počtu terminálů. 

Umí software PC předat zprávu v online režimu o příchodu/odchodu přes SMS?

Bohužel, software PC neumí předat zprávu přes SMS. 

Jak dlouhý je napájecí kabel k docházkovým systémům?

Napájecí kabel je 1,5 m dlouhý. 

Kolik záznamů má docházkový systém? A co se pak, po naplnění kapacity, děje?

Nejnovější řada terminálů TA-8000 má kapacitu pro 30 000 uživatelů a 100 000 záznámů o docházce. Data o docházce se pak automaticky a cyklicky přemazávají při zaplnění paměti terminálu.

Můžou si zaměstnanci sami ověřit svou docházku?

Můžou. Při přihlášení a zmáčknutí MENU na terminálu vyjede datum a čas příchodů a odchodů až do data vymazání. V softwaru mohou kontrolovat svoji docházku, když se přihlásí svým heslem.

Může po přihlášení administrátor spravovat docházku z více PC?

ANO. Správa dvěma administrátory, samozřejmě pokud mají povolený administrátorský přístup, je možná. Každý z nich má svoje heslo.

Může se u stavební firmy vybírat libovolný počet míst týdně, kam se jede?

ANO. V softwaru se očíslují jména měst a zaměstnanec si při přihlášení vybere číslo.

Může mít každý zaměstnanec nastavenou jinou pracovní dobu?

ANO. V softwaru je možné přednastavit libovolný počet šablon pracovních režimů, a ty potom přiřadit jednotlivým zaměstnancům.

Lze nastavit citlivost pro otisk?

Ano, lze. Z výroby je nastavena na hodnotu 35, škála je 0 - 50 (0 znamená nízká citlivost, 50 vysoká).

Na jakém portu docházkové systémy komunikují?

Zařízení komunikuje se sofwarem na portu UDP 4370. Webové rozhraní komunikuje přes port 80.

Potřebuji nastavit v docházkovém systému docházku- pracovní dny dle aktuálního měsíce např. květen má 21 prac.dnů a 2 dny svátek tzn.každý zaměstnanec by měl mít 184 hodin minimálně odpracovaných atd.dle dalších měsíců.

DJe nutné použít vyšší verze programu TA s označením +. Pro odzkoušení je možné použít 30denní zkušební verzi, kterou je možné stáhnout na stránkách www.safescan.com.

Probíhá synchronizace docházkových záznamů mezi terminálem a softwarem automaticky nebo je vždy nutná ruční synchronizace?

Synchronizace je automatická. Ruční synchronizace je nutná pouze při změně dat uživatelů nebo pracovních kódů.

Při ruční synchronizaci dat terminál x software se stále objevuje chybiové hlášení: nebyla nalezena šablona otisků prstů. Jak postupovat?

V software TA, v položce zařízení a po dvojitém kliknutí na řádek docházkového přístroje změňte typ připojení z TCP na UDP nebo obráceně z UDP na TCP.

Jak jednoduše nastavit na terminálu změny letního a zimního času?

Lze přímo v terminálu, v položce menu datum a čas - aktivovat nebo deaktivovat volbu letní čas. Lze i přímo v software: v položce Zařízením a zvolení terminálu klikněte na volbu Nastavit čas na TA (čas bude automaticky změněn na čas vašeho PC).

TimeMoto - nastavení data a času

Pokud je váš TimeMoto terminál připojen do cloudu, čas a datum terminálu jsou určeny nastavenou časovou zónou, přiřazenou danému terminálu. V cloudu postupujte přes [Nastavení] > [Obecné] > [Zařízení]. Zvolte konkrétní terminál a zvolte časové pásmo.

Pokud váš TimeMoto terminál není připojen ke cloudu, můžete čas nastavit manuálně. Zvolte [Menu], [Systémová nastavení] > [Datum, čas] a nastavte čas a dartum ručně.

TimeMoto - problémy s připojením k Wi-Fi

Pokud máte problém s připojením vašeho TimeMoto terminálu k bezdrátové síti, můžete si stáhnout manuál, specializovaný na otázku připojení k síti.





Navštivte náš e-shop

U nás nakoupíte rychle, jednoduše a výhodně!

Vstoupit do e-shopu


Výhody našich služeb

Široký sortiment

Pomůžeme Vám splnit i nejnáročnější požadavky
na moderní kancelář.

Dbáme na kvalitu

Kvalita, rychlost, profesionální přístup - míň od nás nečekejte!

Poradenství a servis

Postaráme se o Vás i Vaše kancelářské pomocníky.

Silné zázemí firmy

Silné zázemí a úplná soběstačnost dokazuje stabilitu firmy.





Aktuality

17. 12. 2018 - Provozní doba ke konci roku 2018

Rádi bychom Vás informovali o provozní době ke konci roku 2018.

více

7. 12. 2018 - Splněné přání

Darovali jsme ZŠP a ZŠS v Jablonné v Podještědí keramickou tabuli...

více


Kontaktní informace

XERTEC a.s.
Kancelářská technika

Údolní 212/1
147 00 Praha 4

Tel.: 225 004 111
800 100 025
Fax: 225 004 162

E-mail: xertec@xertec.cz