Docházkové systémy

Otisk prstuV kolik hodin přicházejí vaši zaměstnanci do práce, v kolik odcházejí a jak dlouho jsou na obědě? O všem můžete mít přehled pomocí moderní evidence docházky.

V docházkovém systému Safescan se lidé registrují kartou, čipem, PIN kódem nebo otiskem prstu.

docházkový systémKe kontrole vám stačí jen počítač. Můžete se připojit on-line, nebo informace do počítače přenášet pomocí USB rozhraní. Evidenci docházky zaměstnanců lze různě zpracovávat, vytvářet z dat PDF nebo CSV soubory, které si vytisknete.

Moderní docházkové systémy Safescan postrádají nostalgii starých časů, kterou měly klasické píchačky, zato vám poskytnou naprosto přesný přehled o tom, jak to u vás ve firmě chodí. 

Podrobnější informace o docházkových systémech Safescan najdete na našich MIKROSTRÁNKÁCH.

Nevíte si rady a potřebujete pomoc? Obraťte se na náš HelpDesk.





Navštivte náš e-shop

U nás nakoupíte rychle, jednoduše a výhodně!

Vstoupit do e-shopu


Výhody našich služeb

Široký sortiment

Pomůžeme Vám splnit i nejnáročnější požadavky
na moderní kancelář.

Dbáme na kvalitu

Kvalita, rychlost, profesionální přístup - míň od nás nečekejte!

Poradenství a servis

Postaráme se o Vás i Vaše kancelářské pomocníky.

Silné zázemí firmy

Silné zázemí a úplná soběstačnost dokazuje stabilitu firmy.







Aktuality

12. 7. 2018 - Jsme první

Pokřtili jsme nový frankovací stroj Matrix

více

12. 4. 2018 - Naše sídlo z ptačí perspektivy

Naše budova v areálu Branického pivovaru - z ptačí perspektivy

více


Kontaktní informace

XERTEC a.s.
Kancelářská technika

Údolní 212/1
147 00 Praha 4

Tel.: 225 004 111
800 100 025
Fax: 225 004 162

E-mail: xertec@xertec.cz